The Boutique Gallery

Service: Administratieve ondersteuning

The Boutique Gallery ontstond enkele jaren geleden in Franschhoek, dicht bij Kaapstad. Daar openden de Vlaamse Ellen Christiaen en William Vaesen hun eerste galerij. Amper twee jaar later vonden ze een unieke ruimte in de historische dorpskern van hun woonplaats Sint-Martens-Latem en besloten ook daar een tweede platform te openen om de kunstwerken die ze tijdens hun vele reizen ontdekten een tentoonstellingsplaats te geven. En dat is wat je vindt in The Boutique Gallery ; een verzameling unieke werken van kunstenaars uit de hele wereld ; uit Afrika, Amerika en Europa. Met Isabelle Scheltjens, Samuel Allerton, Guy Du Toit en Gil Bruvel hebben ze alvast een aantal topnamen in huis.

Door de enorme groei die The Boutique Gallery kent, werd het noodzakelijk voor zaakvoerster Ellen om administratieve ondersteuning te krijgen. En waar kon ze die beter vinden dan bij het bureau van haar zussen!

Drie dames met pit, al van in de wieg op elkaar ingespeeld, je kan je al inbeelden wat een vlotte samenwerking dit oplevert. Tijdens de openingsavond van de gallerij te Sint-Martens-Latem hielp Allison bij het ontvangen van de gasten en bij te springen waar nodig.
Ondertussen ondersteunt Purquapa The Boutique Gallery met het verzamelen van de boekhoudkundige stukken en doet de voorbereiding per kwartaal voor de boekhouder. Daarnaast is Purquapa ook tussenpersoon met het sociaal secretariaat. Door de groei van de gallerij is er extra personeel aangeworven. Purquapa maakte hiervoor de contracten op en maandelijks wordt het aantal gewerkte uren van het personeel door Purquapa in de tool van het sociaal secretariaat toegevoegd om de lonen te verwerken.

Ellen Christiaen

Zaakvoerster
The Boutique Gallery
Sint-Martens-Latem
Knokke

“Waarom Purquapa voor ons een meerwaarde is?

Niet enkel omdat het mijn zussen zijn, vooral omdat ze werk leveren die me ontzorgt. Ik weet dat ik elk kwartaal Purquapa zie verschijnen die me enkele uurtjes helpen om weer een overzicht te krijgen in mijn facturatie. Ze zijn bovendien steeds via Whats App bereikbaar om snel op mijn vragen te antwoorden rond personeelsadministratie.

Op deze manier kan ik me helemaal focussen op mijn klanten en het draaiende houden van mijn galerijen, en dat is nog altijd hetgeen ik het liefste doe!”

We bieden een hele waaier van
mogelijkheden aan.

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.